TRAVEL and its VALUE pre-post covid-19

VALORE ,VALORE e ancora VALORE

Questo sara’ piu’ che mai il futuro denominatore comune per il settore turistico,dell’ospitalita’ e dei viaggi soprattutto per rinascere POSITIVAMENTE durante e dopo la crisi ed in modo proficuo

 

Il dietro le quinte della fieliera in questo momento di attese ed incertezze, RESTA  dunque attento alla tradizione culturale, artiganalita’ ed autenticita’, MA senza abbandore l’innovazione .

 

STA’ NASCENDO quindi RAFFORZATA  l’esigenza di raccontare come mai la realta’ delle cose

,delle destinazioni, delle infrastrutture, dei servizi, delle PERSONE,isomma di tutto quello che di VERO ci sara’ IN GIRO PER IL MONDO, che si PROPORRA’, e VIVRA’ in qualsiasi “ luogo” si andra’!

 

AVREMO dunque una rivalutazione di concetti di viaggio culturali “ tematici”  appunto che vorranno ancor piu’ degmamente CONSEGNARE una “ CUSTOMER JOURNEY” prima/durante/dopo il viaggio, basata quindi sulla combinazione tra PASSATO e FUTURO  ed inoltre PARTICOLARMENTE  attraverso l’infusione di “RISORSE UMANE & COMPETENZE” + “LA GESTIONE IN LOCO”(Hotels,Resorts,cruise, b&b,leisure,entertainment, eventi, mice, tours etc...) a RIPROVA  del FONDAMENTALE concetto di RELAZIONE UMANA autentica e genuina,  che  evidenziera’ ancora maggiormente la sua  CENTRALITA’


VALUE, VALUE and again VALUE

This will be more than ever the future common denominator for the tourism, hospitality and travel industries, in the way to RESTART POSITIVELY and profitably  during and after the crisis

 

During this moment of expectations and uncertainties, behind the scenes all actors involved therefore REMAINS attentive to the cultural tradition, craftsmanship and authenticity, BUT without abandoning innovation.

 

IS BORN STRENGTHENING therefore the need to tell the reality of things, destinations, infrastructures, services, people, in short the need to tell about the truly essence that REALLY will be found TRAVELING THE WORLD, of what will be PROPOSED and will be EXPERIECED wherever you go!

 

 

We will therefore have the re-evaluation of the "thematic" cultural travel concepts in order to DELIVER a "CUSTOMER JOURNEY" more efficiently before / during / after the travel & stay, therefore based on the combination of PAST and FUTURE + ALSO through the infusion of "HUMAN RESOURCES AND SKILLS "+" LOCAL MANAGEMENT "(Hotel, Resort, cruises, tours, itineraries, b&b, leisure, entertainment, events, mice, and more..) to CONFIRM once again the FUNDAMENTAL concept of HUMAN RELATIONSHIP which will surely highlight more its CENTRALITY! 


PIETRO ASILLI

Guest Program Manager I Destination,Activities & Hospitality Coordinator I Global Cruise/World Travel's Ambassador

I Emcee - WebPresenter -Blogging/Vlogging/Storyteeling